close

 

<<Live Forever>>

&曲:Noel Gallagher

演唱:綠洲合唱團~*Oasis*~

 

Maybe I don’t really want to know
我可能真的不想知道吧

How your garden grows
平凡的人間生活
I just want to fly
我只是逃離這裏(這個平凡世界)
Lately did you ever feel the pain in the morning rain as it soaks it to the bone
你是否感受到 待在這個平凡世間的痛苦

Maybe I just want to fly
或許我只是想要離開這裡吧
I want to live I don’t want to die
我想活下去 不想死
Maybe I just want to breath
或許我只是想要吸口氣
Maybe I just don’t believe
或許我只是不想相信
Maybe you’re the same as me
或許你跟我一樣
We see things they’ll never see
我們看見了別人沒看到的事
You and I are gonna live forever
我們會永遠活下去
Maybe I don’t really want to know
我可能真的不想知道吧
How your garden grows
平凡的人間生活
I just want to fly
我只是逃離這裏(這個平凡世界)
Lately did you ever feel the pain in the morning rain as it soaks it to the bone
你是否感受到 待在這個平凡世間的痛苦


Maybe I will never be
或許我永遠不會是
All the things that I want to be
我所妄想當的人
But now is not the time to cry
但是現在可不是灑淚的時間
Now’s the time to find out why
而是去探討原因
I think you’re the same as me
我覺得你跟我一樣
We see things they’ll never see
我們看見了別人沒看到的事
You and I are gonna live forever
我們會永遠活下去
We’re gonna live forever
永遠活下去
Gonna live forever
永遠活下去
Live forever
永遠活下去
Forever
永遠

arrow
arrow
    全站熱搜

    笑笑 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()